برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
logo

مرکز جامع اوتیسم Comprehensive Autism Center

فهرست اصلی
فهرست اصلی
تاریخ : يکشنبه 9 مرداد 1401
کد 227
موضوع گزارش: ارزیابی­ های پایه­ ای و دوره ­ای
 
ارزیابی یک فرآیند سیستماتیک برای جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون در مورد مهارت­های مراجع است. اهداف ارزیابی تعیین سطح پایه مراجع، تعیین نقاط قوت و ضعف و تعیین اهداف درمانی می باشد. جلسات ارزیابی پایه در مرکز اتیسم دانشگاه علوم پزشکی تبریز  تحت نظر اساتید گروه توانبخشی و درمانگران به صورت هفتگی برگزار می­شود. در این جلسات  مهارت­های ارتباطی، زبانی، گفتاری، شناختی و حسی حرکتی مراجع با مصاحبه با والدین و یا مشاهده مستقیم رفتار کودک طبق تست­های معتبر   بررسی شده و طبق مشکلات مراجع، درمانگر و میزان جلسات درمانی مراجع تعیین می­شود  سپس مراجع وارد فاز درمان می­شود.
پس از طی یک دوره درمانی جهت تعیین میزان و سرعت پیشرفت مراجع، ارزیابی دوره­ای انجام شده و وضعیت مهارت­های مراجع پس از طی جلسات درمانی  بررسی می­شود.
 
والدین محترم می­توانند پس از مراجعه به پزشک و دریافت برگ ارجاع، جهت ارزیابی کودک خود به این مرکز مراجعه نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اتیسم دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ارتباط باشید.

تهیه و تنظیم خبر: مهسا زالی