پنجشنبه 20 دي 1403
-
08 رجب 1446
English
|
فارسی
صفحه اصلی
معرفی مرکز
اهداف مرکز
اعضای مرکز
برنامه های جاری
برنامه های آتی
تماس با ما
درباره اوتیسم
برای متخصصان
اپیدمیولوژی
اتیولوژی/عوامل خطر ژنتیکی
اتیولوژی/فاکتورهای عصبی – زیستی
اتیولوژی/تئوری های روانشناختی
ویژگی های بالینی
تشخیص
ابزارهای ارزیابی
تشخیص های افتراقی و همبودی ها
درمان ها/مداخلات غیر دارویی
درمان ها/مداخلات دارویی
متفرقه
پیش آکهی
برای والدین
اوتیسم چیست؟
برداشتها و مفاهیم نادرست در مورد اختلال طیف اوتیسم
علائم و نشانه های اختلال طیف اوتیسم
علت ها و عوامل مربوط به ایجاد اختلال طیف اوتیسم
تشخیص گذاری اختلال طیف اوتیسم
درمان های موجود در اختلال طیف اوتیسم
نحوه مدیریت موقعیتهای زندگی روزمره
خود مراقبتی در والدین
متفرقه
چکیده مباحث گروه والدین
پژوهش ها و تازه های اوتیسم
مقالات
اپیدمیولوژی
اتیولوژی / عوامل خطر ژنتیکی
اتیولوژی / عوامل فاکتورهای عصبی - زیستی
اتیولوژی / تئوریهای روانشناختی
ویژگی های بالینی
تشخیص
ابزارهای ارزیابی
تشخیص های افتراقی و همبودی ها
درمان ها / مداخلات غیرداروئی
درمان ها / مداخلات داروئی
پروگنوز
سایر مقالات حوزه اوتیسم
معرفی کتاب
طرح های مصوب و در حال اجرا
خدمات مرکز
ویزیت روانپزشکی
ویزیت تیمی
کاردرمانی
گفتاردرمانی
آموزش مهارتهای اجتماعی
آموزش والدین
غربالگری
ارزیابی تشخیصی
برنامه ثبت
برنامه های جامع درمانی
برنامه های روانشناسی
گالری تصاویر
بروشورهای آموزشی
کنترل دفع
مقابله با استرس
تعدیل بینایی
تعدیل شنیداری
نکاتی برای کمک به والدین در شروع سالتحصیلی جدید
نکاتی در خصوص رفتار با خواهر و برادر کودکان اختلال طیف اوتیسم
ABA (تحلیل رفتار کاربردی)
نحوه ارزیابی مداخلات اوتیسم، توسط والدین
تیم تحقیقاتی اوتیسم و اختلالات عصب- تکاملی وابسته
جستجو :
شما اینجا هستید
صفحه اصلی
آموزش والدین قدیمی